Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
24 lutego 2017
poprzedni miesiąc następny miesiąc
pn wt śr czw pt so nd
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          
imieniny
Boguty, Bogusza, Macieja
Znajdujesz się w: Strona główna Zamelduj się w Gminie Radzymin

Zamelduj się w Gminie Radzymin

 

POPRZEZ ZAMELDOWANIE SIĘ MOŻESZ POMÓC GMINIE,
W KTÓREJ MIESZKASZ!

Jak się zameldować w Gminie Radzymin ?

Sprawy meldunkowe prowadzi

Referat Spraw Obywatelskich
Urzędu Miasta i Gminy Radzymin
ul. Konstytucji 3 Maja 19, (parter)

tel.  (22) 786-58-19 wew. 109, 110 i 111 oraz (22) 786-58-19/37
fax: (22) 786-51-26
e-mail: jmioduchowska@radzymin.pl

Godziny pracy Referatu:
poniedziałek: 10.00 - 19.00
wtorek – czwartek: 8.00 - 16.00
piątek: 8.00 - 15.00

Do zameldowania potrzebne są następujące dokumenty:

1. Dokument stwierdzający tożsamość,
2. Tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie  lub akt notarialny nieruchomości,

Uwaga! 
Do zameldowania 
- nie jest wymagany odbiór budynku;
- konieczna jest obecność właściciela nieruchomości w celu potwierdzenia faktu zamieszkania
     

Po wypełnieniu formalności zostaniemy wpisani do ewidencji stałych mieszkańców oraz otrzymamy poświadczenie zameldowania na pobyt stały

Pamiętaj!

Zameldowanie ma wielkie znaczenie – 
aby  Tobie  i Twoim Bliskim  żyło się lepiej !

 

Anna Kotowska
Urząd Miasta i Gminy Radzymin, Pl. T. Kościuszki 2, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
tel.: +48.227866292, fax: +48.227865195, email: umig@radzymin.pl, http://www.radzymin.pl
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8 Szulc-Efekt Sp. z o.o. & www.gmina.pl    |    projekt: INTERmedi@    |    zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x